Servis pro vás

.

Jsme dynamický tým lidí čerpající z dlouholetých zkušeností v oboru chlazení, klimatizace a větrání. Každý člen našeho týmu pracuje s nejnovějšími informacemi a trendy ve svém oboru a prochází pravidelným vzděláváním v oblasti řízení, obchodu a technologie.

Správná péče

Pravidelná údržba a servis klimatizace přispívá k především k čistému a zdravotně nezávadného vzduchu ve vaší domácnosti nebo kanceláři, k bezporuchovému provozu, prodloužení životnosti a eliminaci neplánovaných poruch. Šetří spotřebu energie a také finanční prostředky za neplánované havarijní opravy a případné škody na technologiích, či výpadcích výroby. Při servisu klimatizací náš servisní technik vydezinfikuje Vaši klimatizaci, zkontroluje provozní tlaky chladiva, vyčistí venkovní jednotku, zkontroluje elektroinstalaci a připraví Vaše zařízení, nebo zařízení pro nadcházející sezónu.

Prevence

Snažíme se předcházet situaci, kdy bude třeba zastavit technologický proces, který Vaše klimatizační nebo chladicí zařízení chladí, popřípadě odstavení IT technologií v serverovně, příkladů je opravdu hodně. Samozřejmě čím vyšší je chladící výkon, který potřebujete, tím je důležitější účinnost Vašeho zařízení. Pravidelným servisem udržujeme Vaše zařízení a jejich efektivitu na takové úrovni, jaká byla deklarovaná při jejich nákupu.

Staráme se za vás

Dokonalý přehled každého zařízení, které převezmeme do naší péče, má u nás vedenou svou složku. Při vstupní servisní prohlídce naši technici podrobně zaznamenají všechny potřebné informace o Vašem zařízení. V případě jakékoliv poruchy známe stáří, poslední zjištěný stav, typ chladiva, výkon a všechny důležité údaje o Vašem zařízení. Náš reakční čas se tak výrazně zkracuje a technik dorazí na servis 100% připraven - případná specifikace náhradních dílů proto nastane prakticky okamžitě.
Nemusíte na nic myslet: Vaše zařízení evidujeme v naší databázi, podle předem dohodnutého servisního harmonogramu Vás kontaktujeme a dohodneme termín servisu, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Zavolejte nám

Základem je první kontakt, zjistíme jakou technologii používáte, v jakém je aktuálně technickém stavu. Náš tým má připravenou řadu otázek, kterými zjistí základní vstupní údaje o Vašem zařízení, případně zařízeních. Na základě těchto vstupních údajů si s Vámi dohodneme vstupní servisní prohlídku. Výsledky vstupní prohlídky slouží k vypracování servisního plánu pro dané zařízení, případně návrh řešení optimalizace provozu. Pokud se jedná o větší nebo rozsáhlejší systém, realizujeme obhlídku Vašich prostor, při které zjistíme všechny vstupní údaje o vašich zařízeních. Do 3 dnů Vám vypracujeme cenovou nabídku a návrh servisní smlouvy na míru Vašim požadavkům. Po uzavření servisní smlouvy všechny Vaše zařízení evidujeme v našem systému, ve stanovených lhůtách Vás kontaktujeme a dohodneme termín servisní prohlídky. Náš zákazník se tak nemusí starat a evidovat, kdy je třeba servisní prohlídky realizovat.

Profesionální přístup

Nabízíme Vám kvalitní a profesionální servis prováděný odborně způsobilými osobami s platným certifikátem společnosti pro práci v dané oblasti chlazení. Při práci využíváme špičkové moderní technické vybavení.

Dále nabízíme

Preventivní servis, předsezónní a posezónní servis, záruční servis, pozáruční servis, servisní pohotovost - 24 hodin denně.

Pohotovostní telefon:   +420 777 701 907